Job 17 van 34


Report this listing

Solliciteren



Sales Advisor- Administratief Bediende Verkoop- voltijds


Functie

Je bent punctueel en je bent goed met cijfers. En je hebt misschien al wat ervaring met administratie binnen een dealer-bedrijf? Lees dan even verder!

Je kan aan de slag bij een dynamisch autobedrijf met 2 vestigingen in de regio Mechelen. Een dealer van leuke, groeiende merken, met ook een eigen atelier en carrosserie.

Je functie : Sales Administrator.

Je taken :

Als rasechte administratieve duizendpoot, ben je de steun en toeverlaat van de afdeling Verkoop binnen deze garage.

Je verzorgt het volledige administratieve proces van order tot aan aflevering.

Je kent de knepen van het vak, en bouwt mee aan een sterk brand, het correct aanvragen van de nodige premies, het indienen van alle nodige documenten, vraagt kentekens aan, tot de wagen aflever klaar is

Jij bent back-office de lijm tussen de verkoop, de klant en je collega's van de werkplaats.

Door jouw strakke planning en alertheid kan elke auto snel en correct aan onze klanten worden afgeleverd. Jij behoudt altijd het overzicht en daar zijn de klant en jouw collega's van Verkoop je dankbaar voor.

Jouw profiel

  • Je kunt snel schakelen, bent flexibel en werkt graag samen;
  • Bij voorkeur heb je ervaring in een vergelijkbare functie binnen een dealerbedrijf of een afgeronde opleiding in een administratieve richting of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je beheerst de Nederlandse taal, kunt goed overweg met cijfers en bent snel thuis in systemen.
  • Je bent communicatief sterk en houdt van transparantie en efficiëntie.
  • Je bent punctueel en je wordt blij van structuur en goed georganiseerde processen;

  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren

Aanbod

Na een geslaagde proefperiode, een vast contract van onbepaalde duur als medewerker verkoopadministratie

  • Aantrekkelijk salaris, afhankelijk van je ervaring.
  • 13de maand en vakantiegeld
  • Jaarlijkse eco-cheques
  • Kom terecht in een groeiend vooruitstrevend bedrijf
  • Een jong en dynamisch team
  • On the job trainingen zodat je een expert wordt

Waar en hoe solliciteren? Gewoon: meteen hier online. of mail ons je cv: actief.mechelen@actief.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht